زکیه کرامتی رئیس اداره کارگزینی،رفاه ،بیمه،بازنشستگی مدرک تحصیلی: کارشناسی ارشد رشته تحصیلی: مهندسی کامپیوتر شماره تماس:05831224200 داخلی 4200 |
شرح وظایف:
ثبت اطلاعات پرسنلی در سامانه کارگزینی
صدور احکام کارگزینی نیروهای قراردادی، پیمانی و رسمی
صدور احکام کارگزینی تغییر ضریب
انجام امور مربوط به سامانه ارزیابی عملکرد کارکنان
اجاره مجتمع رفاهی برای اقامت همکاران و اعضای هیات علمی دانشگاه
انعقاد قرارداد جهت اقامت همکاران
انعقاد بیمه نامه در خصوص مسئولیت، آتش سوزی، حوادث دانشجویی و بیمه تکمیلی درمان
انجام امور بازنشستگی کارکنان بازنشسته و کارکنانی که به بازنشستگی نائل می شوند
آموزش مسائل اداری به کارکنان در طول سال
برقراری حق اولاد، عائله مندی، درج مدرک و یا قطع آنها پس ازگرفتن مجوز از مدیریت مربوطه
انجام امور مربوط به نیروهای جدید الاستخدام از جمله تکمیل فرم سایت کارمند ایران و بارگذاری مدارک، اعلام شروع به کار، تعیین محل خدمت و ...
اجرای طرح مسیر ارتقاء شغلی کارشناسان و کارکنان
پیگیری نامه های ارجاعی از سمت مقام مافوق
تکمیل و ارجاع لیست نیروها به امور مالی جهت پرداخت حق مسکن، بن غیر نقدی، کمک هزینه مهدکودک
بستن لیست اضافه کار و ارسال آن به امور مالی پس از تائید رئیس واحد
پیگیری و انجام امور محوله و مربوطه زیر نظر مقامهای مافوق
انجام امور مربوط به ورود وخروج کارکنان در سامانه حضور و غیاب
اعلام گزارش به مسئولین واحدها جهت اعلام اضافه کار ماهانه
انجام امور مرخصی ها واعلام مانده مرخصی پرسنل واحدها به طور مجزا
پیگیری نیازهای استخدامی و اعلام نیاز دستگاه با توجه به پستهای بلاتصدی
مطالعه قوانین و مقررات استخدامی و بخشنامه های مربوطه
نمایشگر یک مطلب
نام و نام خانوادگی: گلثومه نظری
کارشناس مسئول کارگزینی، رفاه، بیمه و بازنشستگی
مدرک تحصیلی: کارشناسی ارشد ریاضی
شماره تماس: 05832413830 داخلی 130
نام و نام خانوادگی: حسین نودهی رئیس اداره تدارکات مدرک تحصیلی:کارشناسی رشته تحصیلی: مدیریت بیمه شماره تماس : 05831224500- داخلی 4500 |
شرح وظایف:
- همکاری و مشارکت در طراحی و تدوین آئیننامهها و دستورالعملهای تدارکات.
- کنترل و نظارت بر انبارداری، کالاهای خریداری شده و انجام کلیه مراحل تحویل کالا به/ از انبار و ثبت و نگهداری اسناد مربوطه.
- سرعت عمل و دقت نظر و اتخاذ تدابیر و تصمیمات لازم در موارد بحرانی وپیش بینی نشده.
- همکاری و مشارکت در طراحی و تدوین آییننامهها و دستورالعملهای انبارداری، خرید و تدارکات در مجموعه جهاد دانشگاهی.
- تهیه بانک اطلاعاتی پرسنل تدارکات و واحدهای تابعه.
- برنامهریزی، نظارت و مدیریت بر هزینههای انرژی و ارایه راهکارهای کاهش هزینه.
- کاهش هزینه های مصرفی از طریق برآورد متمرکز نیازها و صدور درخواست خرید کلی.
- مدیریت و حراست بر فضاهای فیزیکی انبار و موجودیها مطابق استانداردهای مربوطه.
- همکاری و مشارکت در نصب و راهاندازی سیستمهای رایانهای کنترل موجودی و انبار.
- ساماندهی و مدیریت امور انبار با توجه به استانداردهای مربوطه.
- مدیریت بر امور انبارگردانی و ارائه گزارشات ادواری و موردی از موجودی انبار با رعایت ضوابط مربوطه.
- مدیریت امور ورود و خروج، ثبت، نگهداری و کنترل موجودی انبار با رعایت ضوابط مربوطه.
- هماهنگی و پیگیری و تعامل با امین اموال محترم دانشگاه در خصوص انبارگردانی منتهی به پایان سال در تمامی حوزههای دانشگاه.
- انجام سایر امور محوله از سمت مافوق.
الهه سادات ربانی رئیس اداره دبیرخانه مدرک تحصیلی: کارشناسی ارشد رشته تحصیلی:ریاضی کاربردی شماره تماس: 05831224300 داخلی 4300 |
شرح وظایف :
- دریافت کلیه نامهها و مکاتبات رسمی ارسالی به دانشگاه از طرق erp، پست و فکس.
- ثبت نامهها و مکاتبات دریافتی، در سامانه اتوماسیون دانشگاهی.
- ارسال مکاتبات دریافتی، از طریق سامانه اتوماسیون برای مخاطبین نامهها و مسئولین محترم دانشگاه.
- ثبت مکاتبات رسمی درون و برون دانشگاهی با استفاده از سامانه اتوماسیون.
- ارسال مکاتبات رسمی درون و برون دانشگاهی با استفاده از سامانه اتوماسیون erp، پست، فکس و ایمیل.
- بایگانی نامههای ارسالی به دانشگاه از طریق erp به صورت فایل نرم در دبیرخانه مرکزی دانشگاه.
- بایگانی نامههای ارسالی به دانشگاه از طریق فکس و پست به صورت فیزیکی در دبیرخانه مرکزی دانشگاه.
- دریافت اسناد و مدارک مناقصهها و مزایدهها.
- تهیه سربرگهای نامهنگاری مورد نیاز دانشگاه جهت نصب در سامانه اتوماسیون دانشگاهی برای استفاده کلیه اعضای محترم هیأت علمی و غیر هیأت علمی دانشگاه.
- انجام سایر امور محوله از طرف مدیریت محترم امور اداری و پشتیبانی دانشگاه.